A rendelése kiszállítását a FOXPOST fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat.
Értesítést fog kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunkat biztosított. Kérjük, győződjön meg róla, hogy elérhető lesz a csomag átvételének időpontjában.
A Mátyás Bíborka Csilla EV a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, a Mátyás Bíborka Csilla EV fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.
Ha még nem kapott nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizze a spam / junk mappát is. Ha nem tudja nyomon követési számát, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, hogy megvizsgálhassa az ügyet.
Bármilyen probléma esetén a Mátyás Bíborka Csilla EV kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.
Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.